Stwórz swój własny kapelusz koktajlowy- TOCZEK

 Toczek to kapelusz bez ronda, może być też w  formie małego berecika

Toczki 
 mogą one być noszone zamiast kapelusza lub jako uzupełnienie stroju wieczorowego.

Prowadząca: Małgorzata Wybrańska
Moja przygoda zaczęła się od kursu w Greenwich Community College i zajęć z Katty Janneh. Tak bardzo mnie wciągnęło, że zaczęłam szukać dodatkowych zajęć i tak trafiłam do Rose Cory - która przed otwarciem szkoły była modystką brytyjskiej Królowej Matki. Swoją pracownię prowadzę w Nakle n. Notecią.
Plan zajęć:
- krótka prezentacja gotowych fascynatorów
- zapoznanie się z materiałem (sinamaylub filc lub sizal)oraz ich możliwościami
- omówienie dodatków: pióra, woalka - jak z nimi postępować
- wybór materiału oraz projekt
- realizacja projektu prezentacja swoich dzieł;
Zabieramy na szkolenie ze sobą cierpliwość oraz dobry humor :)
Kiedy:
11kwietnia
Godz: 17:30
Miejsce: Warszawa
Ul. Nowogrodzka 25
Koszt: 140 zł
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały.

Więcej informacji
biuro@szumimi.pl
Tel. 724 54 90 09

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz