Stwórz swój własny kapelusz koktajlowy- FASCYNATOR

Fascynator ( ang, kapelusz koktajlowy z francuska Bibi)

to nieduże ozdobne nakrycie głowy, kiedyś nazwa ta odnosiła się do chusty wykonanej z wełny lub koronki.

Mogą one być noszone zamiast kapelusza lub jako uzupełnienie stroju wieczorowego.
Często sięgają po nie panny młode zwłaszcza jeżeli decydują się na niekonwencjonalną suknię ślubną.
Nowoczesne fascynatory wykonane są głnie z sinamay (abaka, włókna bananowca manilskiego) oraz filcu, sizalu, jedwabiu czy aksamitu ozdabiane wg uznania piórami, kwiatami, woalką etc.
Mocuje się je na przepasce, grzebyku, klipsie lub gumce kapeluszowej.
Prowadząca: Małgorzata Wybrańska
Moja przygoda zaczęła się od kursu w Greenwich Community College i zajęć z Katty Janneh. Tak bardzo mnie wciągnęło, że zaczęłam szukać dodatkowych zajęć i tak trafiłam do Rose Cory - która przed otwarciem szkoły była modystką brytyjskiej Królowej Matki. Swoją pracownię prowadzę w Nakle n. Notecią.
Plan zajęć:
- krótka prezentacja gotowych fascynatorów
- zapoznanie się z materiałem (sinamaylub filc lub sizal)oraz ich możliwościami
- omówienie dodatków: pióra, woalka - jak z nimi postępować
- wybór materiału oraz projekt
- realizacja projektu prezentacja swoich dzieł;
Zabieramy na szkolenie ze sobą cierpliwość oraz dobry humor :)
Kiedy:
12 kwietnia
Godz: 17:30
Miejsce: Warszawa
Ul. Nowogrodzka 25
Koszt: 140 zł
W cenie kursu zapewniamy wszystkie materiały.
Więcej informacji
biuro@szumimi.pl
Tel. 724 54 90 09

1 komentarz: